Powracamy!



Po długiej nieobecności zarówno na blogu, ja i portalach społecznościowych pragnę ogłosić – powracamy!
Z tego miejsca chciałabym przeprosić wszystkich, którzy nie otrzymali odpowiedzi na tak liczne maile oraz wiadomości na facebooku. Obiecuję odpisać na wszystkie, nawet te najstarsze wiadomości choćby miało mi to zająć wieczność.
Chciałabym podziękować za waszą aktywność pomimo braku mojej aktywności, za przekroczoną liczbę tysiąca (!) fanów na facebooku, oraz wiele miłych słów pod adresem tego bloga. Dziękuję! Jesteście niesamowici :)

W wolnych chwilach opracowywałam super tajny plan powrotu do bloga. Nie spodziewajcie się drastycznej metamorfozy, na chwilę obecną zarówno wygląd jak i styl pisania mi odpowiadają. Chciałabym jednak poszerzyć zakres poruszanych tutaj tematów, wrzucać więcej relacji i fotorelacji z wydarzeń na których będę miała przyjemność uczestniczyć, a przede wszystkim mam nadzieję, że łatwiej będzie mnie złapać poza internetem :) Zdaniem Psa wyjdzie w dosłownym tego słowa znaczeniu do was! Mam nadzieję, że jesteście ciekawi nowości i że przyjmiecie moje nowe pomysły z równym entuzjazmem, z jakim ja się w nie zaangażowałam.


Jesteśmy na instagramie!

Od pewnego czas możecie nas śledzić na instagramie. To moje pierwsze kroki na tym portalu, nie mniej jednak liczę na wasze wsparcie, wskazówki i zaangażowanie :) Co tam znajdziecie? Myślę, że wszystko co uznam za godne udostępnienia, czyli zdjęcia z różnych wydarzeń, spacerków, spotkań. Za pomocą instagrama będziecie na bieżąco wiedzieć, co się aktualnie u nas dzieje. Tak więc zapraszam do followania i lajkowania profilu Zdaniem Psa!


Endomondo

Nasza aktywność nie kończy się na instagramie i facebooku, już teraz możecie śledzić przebyte przez nas trasy spacerowe na endomondo. Zachęcam również wszystkich psiarzy z Łodzi i okolic do wspólnych treningów i bicia własnych rekordów. Endomondo naprawdę świetnie motywuje do aktywności nie tylko interntowej.


Kanał na youtube

Nasz youtube sukcesywnie będzie zapełniać się filmikami już nie tylko z testów psich zabawek, ale również ze spacerków czy treningów. Pojawią się również filmiki instruktażowe pt. „Jak nauczyć psa...” i wideo relacje z zawodów i wystaw na których będziemy.


Łódzkie Spacerki

To projekt który powstał ponad rok temu i zasłużył na to, by wreszcie go rozwinąć. Łódzkie Spacerki to grupa na facebooku licząca sobie już ponad 150 osób chętnych do wspólnego spacerowania z psami. Psiarze z Łodzi i okolic mogą organizować lub dołączać się do organizowanych przez innych spacerków w dowolnych zakątkach Łodzi.
Terminy planowanych spotkań, a także fotorelacje z odbytych spacerów będą na bieżąco pojawiać się na blogu.


Przyjazne psom

Ponieważ lubię spędzać czas z psami, znajduję mnóstwo miejsc gdzie jestem z nimi mile widziana. Są to bary, puby, restauracje czy kawiarnie. W związku z tym na blogu pojawią się recenzje i oceny tych miejsc, a one same zostaną oznaczone i umieszczone na mapce. Jako że jesteśmy z Łodzi, miejsca będą skupione raczej w tych rejonach. Nie mniej jednak pojawią się tutaj również miejsca na które natkniemy się podczas podróży.


Nowe projekty koszulek

Na stronie z Psiarskimi Koszulkami niebawem znajdziecie nowe projekty oraz modele dostępnych już koszulek. Przypominam, że przez cały czas możecie zamawiać projekty własnego pomysłu, wystarczy napisać na maila :)



...a na koniec poznajcie Zivę!
Ziva mieszka z nami od niedawna, pochodzi z hodowli Never Never Land i jest przeuroczą suczką rasy border collie. Niebawem poznacie ją lepiej, tymczasem zapraszam na naszego instagrama i na facebooka, gdzie możecie zobaczyć więcej jej zdjęć.



Spodziewajcie się na dniach wyczerpującego wpisu na temat kółka Chuckit FetchWheel, którego mieliśmy przyjemność testować za uprzejmością najfajniejszego sklepu z psimi zabawkami w sieci – Toys4Dogs. Już teraz mogę powiedzieć, że jeśli szukacie zabawki dla swojego psa na lato, to ta będzie tą właściwą! ;)

O autorce

Fauka
Uwielbiam psy, fotografię i grafikę komputerową... i wspominałam że uwielbiam psy? Mogę o nich mówić i pisać godzinami, i robię to tutaj. Jeżeli chcesz mnie odnaleźć to szukaj w parkach, moim znakiem charakterystycznym jest tłusty labrador i kieszenie wypchane śmierdzącymi smakołykami.

4 komentarze :

  1. Oops ją też mam uciety blog,nie da się czytać a tak się cieszyłam że wrociliscie. Życzę owocnej pracy i częstych wpisów:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na Was w zachodniopomorskim jakby się kiedyś morza zachciało! :D
    Super, że jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W zachodniopomorskim co prawda jeszcze nie planujemy być, ale będziemy na DCDC w Sopocie :)

      Usuń

Template by Clairvo Yance
Copyright © 2012 Zdaniem psa and Blogger Themes .