Uwaga na oszustwo!


Moi Drodzy! Od dzisiaj Zdaniem Psa znajdziecie tylko i wyłącznie pod adresem www.zdaniempsa.eu
Niestety poprzednia domena została podkupiona przez oszusta, który chce skorzystać z mojej długiej pracy nad blogiem, i jest przekonany że zajmie w sieci miejsce mojego bloga.

Dlatego apeluję do Was, nie karmcie trolla! Nie wchodźcie pod adres www.zdaniempsa.pl, nie nabijajcie mu statystyk, nie komentujcie niczego, nawet jeśli komentarze miałyby być negatywne. 
Dajmy tej osobie do zrozumienia, że nie zgadzamy się na tego typu praktyki, i że na wszystko trzeba zapracować samemu, a nie drogą kombinacji!

Osoba ta najprawdopodobniej myśli, że dzięki zajęciu mojej, dobrze osadzonej domeny zyska od samego początku popularność, a wiele firm zechce podjąć z nim współpracę. Nic bardziej mylnego! Żadna szanująca się firma nie podejmie współpracy z plagiatem.


Pracuję nad Zdaniem Psa niemal 3 lata, sama zaprojektowałam ten blog od podstaw, sama piszę do niego teksty i wszystko, o czym możecie tutaj przeczytać jest moim tworem. I myślę że dlatego mam tylu czytelników, że wszystko co daję jest ode mnie.
Dlatego liczę na Was, na wasze wsparcie w tej trudnej dla mnie chwili, gdzie Zdaniem Psa zawisło na włosku, i że nie pozwolicie nam zniknąć w czeluściach internetu!

Nie poddam się i nie poświęcę mojej pracy, dlatego liczę że szybko przyzwyczaicie się do mojego nowego adresu, i dalej będziecie ze mną, Larym i Ajsem :)

Na pocieszenie dodam, że już niebawem do zdobycia na moim blogu będą koszulki z akcji „Ważą się losy psów i kotów”, więc bądźcie czujni!  



O autorce

Fauka
Uwielbiam psy, fotografię i grafikę komputerową... i wspominałam że uwielbiam psy? Mogę o nich mówić i pisać godzinami, i robię to tutaj. Jeżeli chcesz mnie odnaleźć to szukaj w parkach, moim znakiem charakterystycznym jest tłusty labrador i kieszenie wypchane śmierdzącymi smakołykami.

7 komentarzy :

  1. jesteś super! Jesteśmy z Tobą i blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że ktoś miał bardzo ambitny pomysł z nazwą bloga!
    Czekamy na koszulki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteśmy z tobą ! NIech ten oszust popamięta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzięki temu, że wydarzyła się taka sytuacja po raz pierwszy trafiłam na ten blog, także może tylko na tym zyskasz, zabieram sie za czytanie :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymamy kciuki za walkę z oszustem

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nam sie u Ciebie podoba, bedziemy tu czesciej zagladac :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas!
    To ja, Aron :)

    http://tojaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Template by Clairvo Yance
Copyright © 2012 Zdaniem psa and Blogger Themes .