Wrażliwy Lary


Lary to bardzo wrażliwy piesek, szczególnie wzrusza go pisk jego gumowego króliczka.
Jakość filmiku pozostawia wiele do życzenia (nie, nie nagrywałam tosterem!) ale gra aktorska Larego broni się sama :)


O autorce

Fauka
Uwielbiam psy, fotografię i grafikę komputerową... i wspominałam że uwielbiam psy? Mogę o nich mówić i pisać godzinami, i robię to tutaj. Jeżeli chcesz mnie odnaleźć to szukaj w parkach, moim znakiem charakterystycznym jest tłusty labrador i kieszenie wypchane śmierdzącymi smakołykami.

7 komentarzy :

  1. Ale przecież ten królik umierał! Lary chciał mu pomóc... Jak nie wzruszyć się, kiedy ktoś dla nas drogi tak cierpi, że aż piszczy jak gumowa zabawka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu... wzruszające <3

    PS. Zauważyłam ktoś na końcu te ruchy 'brwi'? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Lary przytył? :P Słodziak z niego! Cudowny jest, chciałabym mieć takiego psiaka w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przytył, przytył. Chociaż dzisiaj na psim spotkaniu znajomi mówili że schudł. Ale od wiosny będzie aktywniejszy, liczę że tłuszczyk przetopi na mięśnie :)

      Usuń
  4. Moja świętej pamięci husky też myślała, że jak piszczę piłką to "jeżyk" cierpi. :P
    A misia kładła sobie przy brzuchu jak szczeniaka i panikowała jak ktoś go ruszał.

    OdpowiedzUsuń

Template by Clairvo Yance
Copyright © 2012 Zdaniem psa and Blogger Themes .