Koszulki psiarskie


Zaczęłam projektować koszulki dla psiarzy, są obroże ale koszulek jakoś mało. Na facebooku pomysł się spodobał, a jak tutaj jest? Podobają wam się? :)

Wzorów będzie więcej, rasowelove będzie nie tylko z labradorami lecz również z innymi rasami na zamówienie.

O autorce

Fauka
Uwielbiam psy, fotografię i grafikę komputerową... i wspominałam że uwielbiam psy? Mogę o nich mówić i pisać godzinami, i robię to tutaj. Jeżeli chcesz mnie odnaleźć to szukaj w parkach, moim znakiem charakterystycznym jest tłusty labrador i kieszenie wypchane śmierdzącymi smakołykami.

10 komentarzy :

  1. Świetny pomysł! Ja tam się piszę:) Już zaczynam zbierać, żeby w portfelu coś było jak się na jakieś zdecyduję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie muszę mieć taką koniecznie z whippetem! ile takie cudo kosztuje ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Popo, poki co szukam fimy która zrobi to tanio i solidnie. Po pierwszym szukaniu wyszło że koszulka kosztowałaby 40-45 zł, moim zdaniem to tochę drogo dlatego szukam firmy, która zrobiłaby to za 25-30zł bo taka cena mi bardziej odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł. :)
    Czekam na westa i donka. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są wspaniałe, chętnie sama bym taką chciała! Oczywiście,pomysł rewelacyjny - wzory są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te koszulki. Jeśli byłoby to w granicach 40 zł maks to może i bym się skusiła na taką z bassetem ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli mogę sugestię - genialnej jakości są koszulki Fruit of the Loom. W połączeniu z dobrej jakości nadrukiem - naprawdę solidna sztuka odzieży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba nam się Twój projekt :) Zastanawiamy się jak moglibyśmy połączyć siły ;)
    hubuform.pl
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! My z Czarką popieramy pomysł i też chcemy koszulkę! :) Czekamy na informacje i dostępne wzory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam zakochana w tych koszulkach, miałam zamiar przejrzeć ofertę, a tu buba - klikając w odnośnik nie widać zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń

Template by Clairvo Yance
Copyright © 2012 Zdaniem psa and Blogger Themes .