Słodki prezent na święta

Święta tuż tuż, można rzec że depczą nam po piętach. Bez bicia przyznam że nie mam jeszcze ani jednego prezentu, nawet dla psów mimo że im kupuję coś zwykle z dużym wyprzedzeniem.
Ostatnio nie oszczędzałam was i przedstawiałam rzeczy naprawdę z wyższej półki, które z pewnością oczyściłyby do zera konta nas wszystkich. Dzisiaj dla odetchnięcia pragnę pokazać wam coś, co nie wymaga dużego nakładu finansowego.

Jeżeli chcecie swoim podopiecznym sprawić prawdziwą radość, sięgnijcie po dział ze smakołykami lub zabawkami.  Psy są jak dzieci, najbardziej cieszą się z czegoś „słodkiego” lub zabawki, dlatego zwykle kieruję swoją uwagę w te rejony (zaraz potem idę na dział z obrożami, ale kupuję chyba je bardziej dla siebie).

Wraz ze sklepem hubuform.pl mam przesłodką propozycję która niestety lub stety nie jest do zjedzenia, muffinka Eco Dental!
Oprócz tego że wygląda przesłodko spełnia funkcję czyszczenia zębów, przez co staje się naprawdę praktycznym prezentem. Jest modna i ekologiczna, ponieważ została stworzona z ogranicznej, niezwykle trwałej bawełny. Prawdziwą wisienką na torcie, przepraszam – babeczce jest piszczałka, i nie ma co narzekać , idą święta, nie przekłuwajmy jej chociaż do nowego roku! ;)

Zabawka jest dostępna w trzech wariantach smakowych, to znaczy kolorowych:
truskawkowa
jagodowa
waniliowa


Cena muffinki to jedyne 29.00zł

Oprócz muffinków w ofercie są również donuty, kości, lody i piłeczki. Możecie zobaczyć je na http://www.hubuform.pl/pl_zabawki-dla-psa,88.html




O autorce

Fauka
Uwielbiam psy, fotografię i grafikę komputerową... i wspominałam że uwielbiam psy? Mogę o nich mówić i pisać godzinami, i robię to tutaj. Jeżeli chcesz mnie odnaleźć to szukaj w parkach, moim znakiem charakterystycznym jest tłusty labrador i kieszenie wypchane śmierdzącymi smakołykami.

2 komentarze :

  1. Te kostki spodobały mi się najbardziej :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zabawki i cały asortyment sklepu.

    OdpowiedzUsuń

Template by Clairvo Yance
Copyright © 2012 Zdaniem psa and Blogger Themes .