Urodziny Larego

Lary kończy dzisiaj 4 lata!
Czas leci nieubłaganie szybko, dopiero co spełniło się moje marzenie, dopiero sprzątałam jego gigantyczne kupy z dywanu, a teraz? Teraz jest już dorosłym psem choć do powagi psa dorosłego wiele mu brakuje, i nie sądzę by to się kiedykolwiek zmieniło.
Przeżyliśmy razem mnóstwo cudownych chwil, codziennie dostaję od niego ogromną dawkę miłości na którą z pewnością nie zasługuję, i życzę jemu (a także sobie) by te chwile trwały i nigdy się nie skończyły.
Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie mając u boku tak cudownego psa, i robię co w mojej mocy by Lary był najszczęśliwszym na świecie psem. Bo ta przyjaźń jest jedyna w swoim rodzaju i nie do zabicia.
To dzięki niemu piszę tego bloga, to dzięki niemu nie boję się psów mimo że zdrowy rozsądek chwilami mówił mi coś innego, to dzięki niemu poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi. Gdyby nie on nie byłabym teraz tu gdzie jestem, w najgorszych chwilach mojego życia żyłam tylko dla niego i jest moim światełkiem trzymającym mnie brzegu. Nie byłabym taka silna bez psa u boku, ale pewnie każdy posiadacz psa wie co czuję, bo pewnie poczuł chociaż raz to samo.

Życzę Ci mój ukochany psie byś żył w zdrowiu jak najdłużej, byś zaliczył wszystkie stawy, jeziora, rzeki i sadzawki, byś zjadał te wszystkie paskudztwa bez uszczerbku na zdrowiu, być rozwalił jeszcze tysiące piłeczek i byś zawsze był po prostu szczęśliwy. Bo prostota uczuć jest najpiękniejszą cechą labradora i za to świat je kocha.













O autorce

Fauka
Uwielbiam psy, fotografię i grafikę komputerową... i wspominałam że uwielbiam psy? Mogę o nich mówić i pisać godzinami, i robię to tutaj. Jeżeli chcesz mnie odnaleźć to szukaj w parkach, moim znakiem charakterystycznym jest tłusty labrador i kieszenie wypchane śmierdzącymi smakołykami.

10 komentarzy :

  1. Sto lat, Lary!

    Wiem, jak to jest z tym czasem. Pierwsze, drugie i trzecie urodziny Fudzia nie dały mi tego poznać. Ale odkąd Biały skończył 4 lata, co roku wydaje mi się, że to tylko sen... że to ciągle jest 2-roczny piesek, któremu daleko do zdobycia miana seniora. A tymczasem za niecałe pół roku Futro skończy 7 lat. Dla mnie jest to nie do uwierzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Wam tego samego, by te najpiękniejsze chwile trwały i trwały! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas niesamowicie leci... Potem pozostają tylko zdjęcia i filmiki ze szczeniących lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego!
    Od szczeniaczka do teraz zawsze śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ucałuj go ode mnie i oczywiście sto lat ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mizianko i najlepsze życzenia dla psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoich życzeń nic nie przebije, dlatego po prostu dołączam się do nich :) A Wam obojgu życzę samych szczęśliwych wspólnych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dowiedziałaś się już może o Projekcie"żółty pies"? Jeśli jeszcze nie, to zapraszam do mnie: http://7loving-dog.blogspot.com/. Zachęcam do opublikowania wydarzenia na swojej stronie. Po prostu razem możemy więcej.
    Cieplutko pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zatem życzymy Laremu wszystkiego NAjsmaczniejszego w życiu :)
    Dzień urodzin zawsze napawa nas nostalgią i sentymentalizmem. Miło wspominać, ale trzeba patrzeć w przyszłość.

    Pozdrawiam
    spojrzeniepsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Template by Clairvo Yance
Copyright © 2012 Zdaniem psa and Blogger Themes .