Konkurs : Lato z psem w plenerze


Lary i Ajs dzielnie testują swoje nowe zabawki od Tchibo, ale nie zapominamy również o waszych czworonogach które z pewnością również chciałyby słodkiego misia czy kocyk do kolekcji.
Dlatego pragnę zaprosić Was do udziału w konkursie w którym macie szansę wygrać akcesoria z kolekcji „Najwierniejsi Przyjaciele” ufundowane oczywiście przez Tchibo :)

Co trzeba zrobić?

Sfotografujcie się ze swoimi czworonogami podczas letnich plenerowych wojaży i wyślijcie jedno zdjęcie na liberinoctu@gmail.com . Macie czas od dzisiaj do 6 sierpnia.
Nagrodzone będą najbardziej oryginalne prace jakie napłyną na mojego maila, pokażcie co wspólnie robicie latem!
Mogą być to Wasze zdjęcia z obozu agility czy tropowego lub po prostu te zrobione nad jeziorem/morzem/stawem. Pokażcie swoje pomysły na spędzanie aktywnego lata w okolicznościach przyrody ze swoimi psami.

Cztery najlepsze prace które zostaną wybrane przeze mnie i moich małych pomocników w postaci Larego i Ajsa zostaną nagrodzone kolejno:

  1. Kocykiem z funkcją torby podróżnej
  2. Piłką snackball
  3. Misiem
  4. Apteczką



Łapcie aparaty w dłonie, przeszukujcie archiwa w komputerach i wysyłajcie mi Wasze wspólne zdjęcia z pupilami. Macie tydzień by mnie zaskoczyć i dostać paczkę od Tchibo.
Wszystkie prace zostaną opublikowane na blogu 10 sierpnia, w dniu ogłoszenia wyników.


Regulamin konkursu:

1. Czas trwania konkursu: od 30 lipca do 6 sierpnia 2012 roku (do godz. 23:59).
2. Zadaniem uczestnika konkursu jest wysłanie maksymalnie jednego zdjęcia przedstawiającego spędzanie lata z psem w plenerze.
3. Zdjęcie uczestik konkursu powinien wysłać na liberinoctu@gmail.com .
4. Zdjęcia będą opublikowane na blogu Zdaniem Psa.
5. Fundatorem nagród jest Tchibo Warszawa Sp. z o.o natomiast jurorem autorka bloga ZdaniemPsa.pl .
6. Spośród zdjęć zostaną wybrane 4 najlepsze i zostaną nagrodzone.
7. Zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej dnia 10 sierpnia.
8. Laureaci są zobowiązani do wysłania na liberinoctu@gmail.com swoich danych adresowych w ciągu 5 dni od daty ogłoszenia wyników. Jeśli w tym czasie nie otrzymamy danych, nagroda zostanie przekazana kolejnemu wytypowanemu uczestnikowi.
9. Nagrodami są: I. Koc dla zwierząt II. Piłka snackball III. Miś IV. Apteczka
10. Nagrody zostaną wysłane do zwycięzców pocztą lub kurierem w ciągu 14 dni od ogłoszenia wyników konkursu.


O autorce

Fauka
Uwielbiam psy, fotografię i grafikę komputerową... i wspominałam że uwielbiam psy? Mogę o nich mówić i pisać godzinami, i robię to tutaj. Jeżeli chcesz mnie odnaleźć to szukaj w parkach, moim znakiem charakterystycznym jest tłusty labrador i kieszenie wypchane śmierdzącymi smakołykami.

7 komentarzy :

  1. Superrrrrrr... Uwielbiam konkursy. Już mam pomysł na zdjęcie. Najbardziej podoba mi się piłeczka i misio. Piłeczka byłaby super nagrodą dla Soni, bo ona uwielbia wyciągać smakołyki z zabawek. Za to Skwarek za to zakochałby się w misiu, on uwielbia pluszaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy konkurs ; ) Na pewno napłynie sporo świetnych zdjęć. Może i ja się skuszę, chociaż nie jesteśmy z Astrą jakąś oryginalną parą, ale spróbować zawsze można.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, ze zdąrze.. akurat 6 lipca jadę na obóz agility :P może będę mieć jakies zdjecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. My też spróbujemy swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że moje zdjęcie dotarło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam już kilka dni temu zdjęcie mnie z Sonią. Mam nadzieję, że dotarło. (jakby co to najbardziej ucieszyłabym się z drugiego miejsca :), ja chcę mieć tą piłeczkę :D)

    OdpowiedzUsuń

Template by Clairvo Yance
Copyright © 2012 Zdaniem psa and Blogger Themes .