Co się zmieniło?


Nie ulega wątpliwości że Zdaniem Psa zmieniło się nie do poznania, zostało tylko logo i kolorystyka.
Na blogu panował prawdziwy chaos jeżeli chodzi o etykiety wpisów, by znaleźć coś konkretnego trzeba było przeszukać całego bloga. Teraz wpisy zostały podzielone na różne kategorie które znajdują się w pasku pod logiem. Natomiast w pasku na samej górze strony znajdują się strony które były dotychczas, z tym wyjątkiem że Lary i Ajs mają wspólny dział.
Niebawem te strony ulegną aktualizacji o czym Was poinformuję.
Nad postami całkowitą nowością jest slider, będą znajdować się tam najciekawsze wpisy ostatniego miesiąca.

Nowością jest też forma nowych wpisów, teraz to Wy decydujecie który wpis chcecie przeczytać, widzicie zdjęcie, tytuł oraz jego fragment, dzięki czemu blog nie ciągnie się w nieskończoność i nie wymaga tyle przewijania co dotychczas.

Z prawej strony tak jak wcześniej znajduje się box facebooka, archiwum i linki gdzie można nas spotkać. Nowością jest szukajka i możliwość subskrypcji. Regularnie będą również pojawiać się ankiety, obecna dotyczy nowego wyglądu bloga. Na podstawie ankiet będą pojawiały się wpisy.
Część prawej strony bloga by nie ciągnąć się w nieskończoność została dodana do stopki, gdzie znajdują się lubiane przeze mnie strony, obserwatorzy bloga, popularne posty i nowość! Translator google :)

Mam nadzieję że nowy wygląd bloga podoba Wam się równie bardzo jak mnie. I że korzystanie w bloga stanie się łatwiejsze, bardziej intuicyjne i przyjemniejsze.

O autorce

Fauka
Uwielbiam psy, fotografię i grafikę komputerową... i wspominałam że uwielbiam psy? Mogę o nich mówić i pisać godzinami, i robię to tutaj. Jeżeli chcesz mnie odnaleźć to szukaj w parkach, moim znakiem charakterystycznym jest tłusty labrador i kieszenie wypchane śmierdzącymi smakołykami.

5 komentarzy :

  1. Nie ulega wątpliwości, że Zdaniem psa zmieniło się na lepsze. :)

    Mój, zbyt często przypominający o swoim istnieniu, zmysł estetyki nie raz spowodował, że na poszczególne blogi wchodziłam z niechęcią... właściwie tylko po to, aby dowiedzieć się, co autor chciał przekazać i skomentować to. Ale muszę przyznać, że Zdaniem Psa od początku mi się podobało, a teraz jestem całkowicie zachwycona.

    Gratuluję i jestem pewna podziwu. Kłaniam swe czoło przed Tobą. Oo

    Ja próbuję dojść do ładu ze swoim blogiem, ale do tej pory nie udało mi się osiągnąć sukcesu i cały czas jestem niezadowolona (co wcale mnie nie dziwi).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super teraz wygląda ten blog. Jest extra, bardziej przejrzysty i przyjemniejszy w przeglądaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz twój blog jest dla mnie najładniejszy, najłatwiejszy i no, no po prostu super :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czysto i przejrzyście! To jest to co lubię w wyglądzie blogów! :))) Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wygląd! Bardzo przejrzysty.
    Czekam na następny post ^^

    OdpowiedzUsuń

Template by Clairvo Yance
Copyright © 2012 Zdaniem psa and Blogger Themes .