Nowy image

Od dzisiaj możecie wchodzić na bloga z nowego adresu  - www.zdaniempsa.pl
Dokonałam również zmiany grafiki na blogu, od dzisiaj Zdaniem Psa ma swój własny logotyp, mam nadzieję że Wam się podoba :)
Postawiłam na połączenie koloru zielonego z brązowym, liczę że nie będzie tak męczył oczu jak poprzednie kolory.

Na dniach pojawi się straszny wpis o paranorlamnych psach które nawiedzają Anglię ale również Polskę. 
A czy Wy znacie jakieś paranormalne historie z czworonogami w roli głównej? jeżeli tak, podzielcie się w komentarzach.

O autorce

Fauka
Uwielbiam psy, fotografię i grafikę komputerową... i wspominałam że uwielbiam psy? Mogę o nich mówić i pisać godzinami, i robię to tutaj. Jeżeli chcesz mnie odnaleźć to szukaj w parkach, moim znakiem charakterystycznym jest tłusty labrador i kieszenie wypchane śmierdzącymi smakołykami.

1 komentarz :

  1. Fajnie zmieniłaś bloga. Czekam na następny post. Może być ciekawy.

    OdpowiedzUsuń

Template by Clairvo Yance
Copyright © 2012 Zdaniem psa and Blogger Themes .