Współpraca z Zoohurtowo.pl

Miło mi poinformować, że nawiązaliśmy współpracę z internetowym sklepem zoologicznym Zoohurtowo.pl. Banner sklepu wisi tuż pod zakładkami, serdecznie Was tam zapraszam.


Co znajdziecie na Zoohurtowo.pl


Absolutnie wszystko! Nigdy nie spotkałam się z tak dobrze wyposażonym sklepem, jest tam ogromny wybór smyczy, szelek, obroży, misek, sprzętu do szkolenia i zabawy z psem a nawet zabawki rozwijające inteligencję.
Jeżeli nie możecie czegoś nigdzie znaleźć, to znajdziecie to właśnie tam. Produkty pochodzą od znanych, sprawdzonych producentów którzy na pewno nie są Wam obcy. W najbliższym czasie spodziewajcie się testów, ponieważ ja i moi prywatni testerzy będziemy szczegółowo sprawdzać interesujące produkty i obiektywnie oceniać ich funkcjonalność, wytrzymałość i walory estetyczne.



Ceny


Nie myślcie sobie, ze zachęcałabym Was do zakupów gdzieś, gdzie ceny pochodzą z kosmosu .
Sklep Zoohurtowo.pl ma bardzo konkurencyjne ceny w stosunku do innych sklepów. Porównałam ceny z cenami ze znanych internetowych sklepów zoologicznych i byłam mile zaskoczona. W Zoohurtowo.pl jest o wiele taniej!
Na zakupach tam można zaoszczędzić nawet kilkadziesiąt złotych, pas do dogtrekkingu „Hands Free” na który poluję już o jakiegoś czasu jest tańszy o 13 złotych. Jest to dla mnie naprawdę miłe zaskoczenie, ponieważ na swoje psy zazwyczaj tracę majątek, pewnie wielu z Was też. Możliwość zaoszczędzenia choć kilkunastu złotych może uratować nasze portfele lub... pozwolić na kupienie kolejnej „absolutnie niezbędnej” rzeczy. Zwykle skłaniam się ku drugiej opcji.
Ale nie musicie mi wierzyć na słowo, przekonajcie się sami :)


Inne zwierzęta


Oprócz psów w moim domu mieszka chomik, królik i dwa koty. Dla nich sklep Zoohurtowo.pl ma również bogatą ofertę o atrakcyjnych cenach.  
Szczególnie interesująca jest dla mnie oferta zabawek dla kota, tylu kolorowych i ciekawych rzeczy nie widziałam, znajdziecie tam popularne marki takie jak PetStages czy Trixie. Bardzo ciekawe są również zabawki firmy CatIt której nie znałam.



   Zapraszam Was do regularnego zaglądania na bloga. Czekają na Was spore niespodzianki które wraz ze sklepem ZooHurtowo przygotowujemy. Jestem pewna że będziecie zachwyceni!  
Dla zapominalskich proponuję polubienie nas na Facebooku, będę tam Was na bieżąco informować.
Oj będzie się działo tej wiosny! Mam nadzieję że jesteście zwarci i gotowi.

O autorce

Fauka
Uwielbiam psy, fotografię i grafikę komputerową... i wspominałam że uwielbiam psy? Mogę o nich mówić i pisać godzinami, i robię to tutaj. Jeżeli chcesz mnie odnaleźć to szukaj w parkach, moim znakiem charakterystycznym jest tłusty labrador i kieszenie wypchane śmierdzącymi smakołykami.

4 komentarze :

  1. Brak podzialu na gryzonie i kroliki jest na minus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam tutaj legowisko w świetnej cenie, do tej pory służy mimo nie złego zdarcia materiału od drapania.

    OdpowiedzUsuń

Template by Clairvo Yance
Copyright © 2012 Zdaniem psa and Blogger Themes .