Pomoc dla Kuby i mała rewolucja

Poznajcie Kubę, jest on kolejną ofiarą ostatnio nagłośnionych przypadków bezkarnego katowania zwierząt. Kuba został podpalony i zamknięty w kojcu z którego nie miał szans ucieczki. Biedak ma rozległe poparzenia i rany otwarte, jest swoistym cudem gdyż to przeżył. Jest żywym dowodem na bestialstwo i zatraconą empatię. Kuba potrzebuje kosztownego i długotrwałego leczenia, opiekuje się nim Fundacja Mrunio. Bestii które mu to zrobiły nie znaleziono.


Konto Fundacji Mrunio, na które można wpłacać datki na leczenie Kuby:

Bank PEKAO S.A I O. w Kłodzku

85 1240 1965 1111 0010 1171 6801

Co się dzieje? czemu w ogóle zdarzają się przypadki świadomego krzywdzenia innej istoty? czemu kary są tak niskie? czy prokuratorzy, sąd nie mają tak czułej empatii by sądzić surowo takich ludzi?
Swojego czasu interesowałam się motywem seryjnych morderców, i wiecie co? praktycznie każdy zaczynał od katowania zwierząt a dopiero później zaczynał interesować się ludźmi. Jeżeli już ktoś nie potrafi współczuć tak mocno zwierzęciu bo ślepo wierzy w wyższość człowieka, to niech się przez chwilę zastanowi czy osoba aż tak upośledzona o brak empatii na pewno nigdy nie skrzywdzi człowieka?

Bardzo się cieszę że media coraz bardziej nagłaśniają sprawę niskich kar za znęcanie się nad zwierzętami, że nagłośniono sprawę huskiego zamordowanego z zimną krwią. Jednak kary są ciągle zbyt niskie a moja wiara w wymiar sprawiedliwości już przestała się nawet we mnie tlić.

O autorce

Fauka
Uwielbiam psy, fotografię i grafikę komputerową... i wspominałam że uwielbiam psy? Mogę o nich mówić i pisać godzinami, i robię to tutaj. Jeżeli chcesz mnie odnaleźć to szukaj w parkach, moim znakiem charakterystycznym jest tłusty labrador i kieszenie wypchane śmierdzącymi smakołykami.

3 komentarze :

  1. Jest we mnie wiara, że kary będą coraz wyższe - zauważyłam, że coraz więcej ludzi oburza się na działania zwyrodnialców - np. utworzenie petycji dot. zakratowania morderców huskiego - to jest krok na przód.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boża!!!Zastanawiam się jak można być tak okrutnym i dlaczego zawiniło to niewinne psiątko--Kubuś.Piękne imię ma ten piesek czyżby takie piękne imię mógł mu nadać jego oprawca.Boże co się z nami dzieje???Ileż jeszcze można patrzeć na ten okrutny świat????Dlaczego sądy tak pobłażają takim ludziom ciężko mi określić te istoty ludzmi,bo zwierze zabija by przeżyć,a człowiek zabija od tak sobie.Jestem jak najbardziej za ZWIĘKSZENIEM KAR DLA OPRAWCÓW.Biedny Kubuś przykro mi bardzo,że tyle zła musiał przeżyć i że nadal to trwa i będzie trwać,bo rany na ciele można zagoić,ale w sercu już nie.Ja mam w domu--Cezara,Dinga i Szprotka i nie wyobrażam sobie by któryś z nich miał krzywdę.Dingo i Szprotek są wzięte z ulicy,bo ktoś postanowił się ich pozbyć i przygarnęłam ich wraz z rodzicami do domu,no i Dingo jest już u nas ładnych 8lat,a Szprotek jakieś 2.Bardzo się cieszę,że rodzice mnie nauczyli,że trzeba pomagać innym i w miarę możliwości też tak robię.Zresztą ciągle coś dajemy innym bezdomnym lub wygłodzonym pieskom w miarę naszych możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeju , płakać mi sie chce, nie moge znieść takiego traktowania : xx. ciekawe czy jak by się tego człowieka co mu zrobił potraktował w ten sam sposób ciekawe jak by sie czuł . miazga , biedny pisak :C .

    OdpowiedzUsuń

Template by Clairvo Yance
Copyright © 2012 Zdaniem psa and Blogger Themes .